مصرفکنندگان سینی پلاستیکی بزرگ گرد عمدتاً از افزایش استفاده از پلاستیک برای بهداشت در طول همهگیری، از جمله فیلمهای غیرقابل بازیافت معمولی حمایت میکنند.
به گفته این محقق بازار جهانی، در حالی که 20 درصد از مصرف کنندگان جهانی به پلاستیک های بیشتری علاقه دارند، 42 درصد آنها را به عنوان یک نیاز نامطلوب در این زمان می دانند.
Buzzoni توضیح می دهد: “به عنوان یک شرکت متخصص در فناوری آب بندی سینی، هدف اصلی ما ارائه یک مهر و موم هرمتیک برای حداکثر ایمنی محصول است، صرف نظر از نوع سینی که مشتری ما استفاده می کند.”
“علاوه بر این، در بخش های خاصی، ما شاهد رشد محصولات پیش بسته بندی بوده ایم.
برای مثال، بهجای اینکه مصرفکنندگان محصولات نانوایی خود را در خردهفروشی یا خدمات غذایی انتخاب کنند، اکنون کالاهای از پیش بستهبندی شدهای مانند کروسانت یا نان شیرینی با خامه را ارائه میکنند.»
آنچه که ما نیز شاهد آن بودیم، معرفی به اصطلاح «بستهبندی بدون تماس» است، مانند سینیهای مخصوص با دهانه که به شما امکان میدهد محصول را مانند آجیل در دستتان بریزید.»
FlatSkin مبتنی بر فیبر Sealpac، جداسازی آسان مقوا و پلاستیک را برای بازیافت امکان پذیر می کند.
بهعلاوه، سینیگیرها و ترموفرمهای Sealpac به راحتی در راهحلهای خط کامل ادغام میشوند، و مدیریت بهداشتی سینیها و محصولات را در کل خط تضمین میکنند.
Innova Market Insights دریافت که 51 درصد از مصرفکنندگان جهانی، حفاظت از محصول را اولویت اصلی بستهبندی اغذیهفروشیهای بستهبندی شده و محصولات سرد میدانند.
اقدامات نظارتی و نگرانی مصرف کنندگان افزایش تقاضا برای بسته بندی های قابل بازیافت است.
به عنوان مثال، استراتژی پلاستیک اتحادیه اروپا مستلزم آن است که تا سال 2030 تمام بسته بندی ها قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد به روشی مقرون به صرفه باشند.
علاوه بر این، مالیات پلاستیک اتحادیه اروپا که اخیراً معرفی شده است، مالیات 0.80 یورو به ازای هر کیلوگرم (0.94 دلار آمریکا به ازای هر کیلوگرم) را بر زباله های بسته بندی های پلاستیکی بازیافت نشده اعمال می کند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.