یک هفته قبل و بلافاصله پس از تکمیل صحبت شفاهی در درمانهای TW و TI، از هر شرکتکننده خواسته شد به ترتیب در جلسه پیشآزمون و پسآزمون شرکت کنند.
پایان نامه ها یکسان بود. از آنجایی که ما هیچ تفاوت آشکاری در نمرات پیش آزمون با توجه به درمان پیدا نکردیم، نیازی به کنترل تحلیل های آماری با نمرات پیش آزمون نبود.
جلسه پس آزمون برای دانش آموزان از درمان های TW و TI قارچ خوراکی اصفهان یکسان بود.
حاوی همان گونه قارچ (ارائه شده به ترتیب تصادفی) در تیمارهای TW و TI بود، اما اطلاعاتی در مورد سمیت، وقوع، و نام گونه وجود نداشت. هر تصویر تقریباً به مدت یک قارچ صدفی خوراکی دقیقه ارائه شد.
در این مدت، دانشآموزان به سؤالات ساده پاسخ دادند: (1) مهارت دانشآموزان در شناسایی قارچ («نام قارچ را بنویس»)، (2) سمیت درک شده از قارچها («آیا فکر میکنید قارچ موجود در تصویر سمی است.
غیر سمی؟”)، و (3) دانش آنها از وقوع قارچ (“لطفاً مکان مناسبی را که در آن این قارچ رخ می دهد انتخاب کنید: جنگل برگریز، جنگل مخروطیان، یا علفزار”).
ترتیب این سوالات بر اساس هر یک بود. تصویر به عنوان مثال، در تصویر اول، پاسخ دهندگان ابتدا نام را هجی کردند، سپس سمیت و سپس وقوع را انتخاب کردند.
در تصویر دوم، ابتدا توجه به وقوع، سپس نام قارچ و در نهایت قارچ صدفی کوهی سمیت جلب شد.
شناسایی صحیح به عنوان 1 و نادرست به عنوان 0 کدگذاری شد. ما نمرات فردی را برای هر خرده مقیاس با مقادیر بالا که به دانش بهتر اشاره دارد، محاسبه کردیم.
تکمیل پس آزمون تقریباً 30 دقیقه قارچ صدفی پرورشی طول کشید
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.